Rozsáhlá fotogalerie „spotcheck Libčice“ od Chmeldy tu byla před pár dny. Já se dnes zaměřím předěvším na to, jaké to bylo cestovat přes celou republiku na párty.

Do Prahy jsem vyrazil v jednu hodinu odpoledne krásným autobusem SA, kde jsem vychytal zájezd důchodců. Rozsáhlé diskuze a poznámky na to, proč mám tetování, jsem propíchaný, jestli jsem byl ve vězení, probíhala přibližně půl hodiny, poté začal nějaký podivný film v německém dabingu, což mi ještě více zlepšilo cestu =D

V Praze jsem byl o půl třetí, přesně na čas. Chvilková hektičnost jak se dostat z Florence na náměstí Republiky, bohudík za metro, kde jsem vyzvedával brýle Oakley na testovačku (o tom ale někdy později). Před Paladiem jsem měl sraz se Satanovou ženou, Míšou, které děkuji za doprovod při cestě vlakem do Libčic =). Mimochodem, o brněnském nádraží se říká, že patří k nejhorším. Po tom, co jsem prošel Masarykovo nádraží v Praze, už můžu oponovat urážkám na Brno =/. Byly nějaké zmatky při hledání budky na lístky, poté lístky ztraceny, ale nic se neděje, Míša se hezky usmívá a průvodčí to nechá bez přirážky.

Po příjezdu do Libčic nás vyzvedává sám Satan a jdeme přímo do dirtparku. Skoky to jsou velmi pěkné, kluci se o to dobře starají. Jedna tréningová lajna se dvouma skočkama, větší lajna s 4-5ti skokama, pak jeden obrovskej resi-skok no a nakonec nějakej podivně vypadající gap z wallridu, kterej asi pochopím, až to uvidím někoho skočit. V parku se prohání Teo Kováč, Příbovic, Puterovic, Šurbekovic a další střelci, Kuba Vencl honí kopačák. Celé to všechno dokumentoval Peťan Chmelík se zlomenou hnátou po "BoneDeth" brakeless střetu na křižovatce =D

Párty vydařená, piva tečou, něco se aj grilovalo. Při photosession padaj nějaké flipy (Teo Kováč nasazuje FlipWhip na MTB!!!), variace na trno, lookback, ruce sem, ruce tam, bára a takové ty ostatní vtipné cirkusácké triky. K večeru pak fotím bikecheck Denise Šurbeka, kterej tu taky byl před nedávnem. Dopíjíme piva a vydáváme se směr noční Praha.

V Praze měla proběhnout ještě plážová párty někde v parku, ale kvůli dešti jsme zůstali s Peťanem na bytě. Doma se jen přetřídily fotky, proběhla menší párty s jeho sousedkou. Ráno probouzení, snídaně dva chleby s kečupem =D Okolo třetí jsme se přesunuli ještě na Strašnice, protože se mi nechtělo jet do Brna tak brzo. V tomto betonovém parku zevlili snad úplně všichni, takže jsme se přesunuli na louku vedle parku. Pilo se a kecalo, někde se vynořil prapodivný týpek, který nevěděl o sobě, natož o světu, a dával to dost znát.

Celkově to byl dost zajímavý víkend, do Prahy se budu snažit dorazit zase někdy v blízké době. Díky Satanovi za pozvánku, Míši za cestu, Chmeldovi za půjčení objektivů a všem za skvělý víkend.